Scholing en Helpdesk

Wij vinden het erg belangrijk dat de gebruikers van onze softwareproducten op een goede en snelle manier worden ondersteund middels onze scholing en helpdesk. Daarnaast mogen er altijd gebruikerservaringen voor verbetering en uitbreiding van onze softwareproducten worden doorgegeven.
Dit is mogelijk op verschillende manieren:
Telefonische helpdesk
Gebruikers kunnen op werkdagen van 09:00 – 17:00 onze telefonische helpdesk raadplegen voor vragen en inhoudelijke ondersteuning.
Telefoonnummer: 036-5472119
Supportvragen mailen
Gebruikers kunnen 24 uur per dag vragen omtrent de software e-mailen naar onze helpdesk via:
Talentenvolgsysteem Dotcombond/SportCTM 2.0
support@dotcomsport.nl
Spelervolgsysteem Dotcomclub
support@dotcomclub.nl
Uiterlijk binnen 2 werkdagen zal onze helpdesk u vervolgens een reactie geven.
Het doorgeven van gebruikerservaringen en verbeteringen
Gebruikers kunnen 24 uur per dag ervaringen voor aanpassingen en verbeteringen van onze software doorgeven via het e-mailadres: 
support@dotcomsport.nl of support@dotcomclub.nl. Alleen op deze wijze komt een verbetering of uitbreiding terecht in onze versiebeheer database. Wij stellen het meedenken van onze gebruikers zeer op prijs!
 

Handleiding

Veel vragen kunnen wij ondervangen met handleidingen van onze producten.
Onderstaand vindt u de handleidingen in PDF formaat.
In deze documenten hebben wij alle benodigde informatie samengevoegd over de verschillende producten.
Dotcomclub
Spelervolgsysteem Dotcomclub: Trainer handleiding
Bekijk ook eens onze presentatie: Presentatie Dotcomclub
SportCTM 2.0.
Talentvolgsysteem SportCTM 2.0: Trainer handleiding
Talentvolgsysteem SportCTM 2.0: Sporter handleiding