Scholing en Helpdesk
Bovenstaande is mogelijk op verschillende manieren:
Telefonische helpdesk
Gebruikers kunnen op werkdagen van 09:00 – 17:00 onze telefonische helpdesk raadplegen voor vragen en inhoudelijke ondersteuning.
Telefoonnummer: 036-5472119
Supportvragen mailen
Gebruikers kunnen 24 uur per dag vragen omtrent de software e-mailen naar onze helpdesk via:
Talentenvolgsysteem Dotcombond/SportCTM 2.0
support@dotcomsport.nl
Spelervolgsysteem Dotcomclub
support@dotcomclub.nl
Uiterlijk binnen 2 werkdagen zal onze supportafdeling u vervolgens een reactie geven.
Het doorgeven van gebruikerservaringen en verbeteringen
Gebruikers kunnen 24 uur per dag ervaringen voor aanpassingen en verbeteringen van onze software doorgeven via het e-mailadres:
support@dotcomsport.nl of support@dotcomclub.nl. Alleen op deze wijze komt een verbetering of uitbreiding terecht in onze versiebeheer database. Wij stellen het meedenken van onze gebruikers zeer op prijs!
Handleiding
Onderstaand vindt u de handleidingen in PDF formaat.
In deze documenten hebben wij alle benodigde informatie samengevoegd over de verschillende producten.
Dotcomclub
Spelervolgsysteem Dotcomclub: Trainer handleiding
Bekijk ook eens onze presentatie: Presentatie Dotcomclub
Dotcombond
Talentvolgsysteem Dotcombond: Trainer handleiding
Talentvolgsysteem Dotcombond: Sporter handleiding